Leden home
0 0 Berlijn Credits: 0 Bank: €0,- Cash: €5.000,- Misdaden

Level en XP

Level 102:
10%
Je hebt 17 XP. Welk level je hebt bepaalt hoeveel items je kunt gebruiken. Meer informatie...

Laatste aanvallen

Membership

Je hebt geen membership. Vanaf 80 credits heb je toegang tot extra opties en meer speelplezier!

Bekijk opties
Voor credits kun je je membership 30 dagen verlengen.

Power en Rang

Courier:
0,0%
Power: 0
Aanval: 0
Verdediging: 0
Backfire: 0

Vrienden

Naam
Laatst online

Game events

Route 66 iedere 15 minuten tot 5 jul 00:00

0 aankomende game events

Rondeinformatie

Deze ronde begon 14 maart .

Nieuw deze ronde:
- Nieuwe R66 voor Dons: Diamanttransport
- Nieuwe spree voor Dons: Federal Bank Reserve in New York
- Badges: Een badge kun je verdienen door in de top 10 te komen aan het eind van de ronde, of tijdens een ronde als eerste een rang te halen. Badges worden niet gereset en blijven staan in volgende resets.
- Nieuwe daily achievement: Verdien x euro met de aandelenmarkt.

@Mentions

Geen mentions gevonden.

Site Nieuws

Reset uitgevoerd op 14 maart 2026

geplaatst op 14 maart 11:49 door Bartv

Welkom terug, Kriminaler!

Winnaars van de vorige ronde
Een groot applaus voor de top 3 spelers van de vorige ronde:

1.... lees meer

Reset 14/03/2026

geplaatst op 06 maart 13:17 door Tower

Goedemorgen allen,

Er is besloten de reset te laten plaatsvinden op zaterdag 14 maart. Deze dag is het spel vanaf 00:00 tot 12:00 offline. Na deze periode zal om... lees meer

  • [11:22] Rstub112: heb je al 3 man
  • [11:23] Rstub112: lijstje voor harrods heb ik wel
  • [11:26] Xalivien: msg me maar als het zover is, vind het ook niet erg om mn tell nummer te geven dan reageer ik meestal sneller
  • [11:28] Rstub112: moet je er nog 1 regelen fluxy
  • [11:30] The_coon: ik doe ook wel mee als ik niet te laag ben
  • [11:48] Fluxy: ik hebbb geen idee
  • [11:52] Rstub112: asso is minimum
  • [11:56] The_coon: aight
  • [12:12] Xalivien: dussss
  • [12:27] Sascha1: Hahaha maand ban
  • [12:27] Sascha1: Prachtig zeg
  • [12:31] Fluxy: hahaha
  • [12:31] Fluxy: wat had je verwacht
  • [12:37] Rstub112: komt doordat je al 2x ban hebt gekregen voor overzetten
  • [14:18] Bastiaan: je moet gewoon overzetten, ww delen en bot gebruiken
  • [14:18] Bastiaan: dan krijg je maar 2 weekjes
  • [14:21] Bastiaan: weekje zelfs maar
  • [14:27] Fluxy: 3 dagen
  • [17:36] Cerberus: Fc zeiksnor
  • [20:50] Stack: Route?
  • [21:30] Bastiaan: Ela ela Cerb lief zijn he
  • [21:34] Cerberus: Zijn jullie toch
  • [08:29] Donnyyy93: Bak berlijn
  • [08:54] Fluxy: nog maar 2 uur
  • [08:55] Fluxy: is de nolifer weer
  • [08:55] Bastiaan: wou net vragen
  • [08:55] Fluxy: als ie nu weer fulltime 24/7 gaat spelen en da bot aanzet zit ie zo weer in de rechtbank
  • [08:55] Bastiaan: komt ie nog eens terug
  • [08:55] Fluxy: ik snap de bedoeling niet
  • [09:08] Rstub112: week vakantie, helemaal bijgeslapen alles, hij kan er weer tegenaan
  • [09:10] Bastiaan: hopen dat ie volgende ronde niet meer meespeelt
  • [09:10] Lemt: Het harhaaldelijke gezever begint stilaan irritant te worden. Kunnen julle pipo´s eindelijk is stoppe?
  • [09:11] Bastiaan: Zegt diegene die een ban heeft voor herhaadelijke tickets
  • [09:12] Lemt: Gij had same met guts ban moete krijge
  • [09:12] Bastiaan: Misschien moet je nog een potje huilen over hoe incapabel de admins zijn
  • [09:12] Lemt: Ma uw vriendje blijft u hescherme
  • [09:12] Bastiaan: Dat is ook weeral 12u geleden
  • [09:13] Bastiaan: Ik heb hier geen vriendjes maatje
  • [09:15] Clown6: Ik pakner
  • [09:15] Clown6: Ik pak nog ff een tasje koffie erbij 😂
  • [09:17] Bastiaan: Lemt is een boze man
  • [09:21] Clown6: Wilt ge nie uw eigen forum? Zagen en klagen met bastiaaan
  • [09:24] Bastiaan: Zou dat werken denk je?
  • [09:25] Bastiaan: Kan misschien nog eens proberen een ban op te lopen
  • [09:25] Bastiaan: Dan kan ik hier eindelijk niet meer lullen tijdens m'n meetings
  • [09:32] Lemt: als ge daar zo hard zaagt als hier hebk medelijde met uw collega's
  • [09:36] Donnyyy93: Leuk idee, kun je daar een onderwerp kiezen en dan kunnen we stemmen voor Bastiaan of Bastiuit om erover te horen
  • [09:40] Fluxy: zagen doe je in het bos lemt
  • [09:42] Rstub112: wie route ny
  • [09:42] Lemt: kwou zeggen pijpen , maar doen jullie ook op de verkeerde plaats
  • [09:42] Fluxy: @tower
  • [09:43] Fluxy: dat doe jij bij deadly ja
  • [09:43] Lemt: tuurlijk..... meer opmerkinge ?
  • [09:44] Lemt: of blijft het op deadly/didly hange zoals altijd
  • [09:44] Fluxy: zeker
  • [09:44] Fluxy: daar blijft het bij hoor
  • [09:46] Bastiaan: Ik vind het een goeie @Donny
  • [09:50] Lemt: the tower tag met rede fluxy?
  • [09:50] Fluxy: om jou een ban te geven
  • [09:51] Fluxy: lelijk hoofd
  • [09:51] Fluxy: +100 euro boete
  • [09:51] Lemt: hehe, gaat u wss ook nog lukken ook
  • [09:52] Lemt: als echte BFF's
  • [09:54] Fluxy: ja tower is echt mijn bff
  • [09:54] Bastiaan: Jij kan ook stevig zeveren hoor Lemt
  • [09:54] Fluxy: heeft me alleen 6 x in de rechtbank gegooid
  • [09:54] Fluxy: hahah echt he
  • [09:54] Lemt: maar wel blij dat hij dan ineens jullie aanhoudend gedoe in 1 keer mee leest, gaan we toch gezellig alle 3 ban krijge
  • [09:55] Bastiaan: Misschien kan jij mee op het bastiaan/uit forum?
  • [09:55] Bastiaan: Zagen en klagen met Bastiaan
  • [09:55] Lemt: als spel mute knop had stonden jullie allang aangevinkt
  • [09:55] Bastiaan: Maar dan ben jij de enige die hier loopt te zagen?
  • [09:56] Lemt: nope, dan is enige bericht watk zie rstub die vraagt op route = zaligheid
  • [09:57] Bastiaan: Je moét ook niet reageren op ons he
  • [09:57] Bastiaan: Strijder
  • [09:57] Rstub112: klinkt als een strak plan lemt
  • [09:57] Lemt: route ny goed ?
  • [10:00] Clown6: heb u getagd abastiaan
  • [10:09] Gotcha4021:
  • [11:04] Fluxy: ff die wk poule invullenm
  • [11:04] Fluxy: mijn god wat een werk
  • [11:05] Rstub112: aansteller
  • [11:05] Rstub112: scorito echt waardeloos trouwens
  • [11:15] Fluxy: haha
  • [11:15] Fluxy: ja zeker 30 minnuten op gezteen om beetje goed te proberen te doen